21 stycznia 2014

Wyzwanie #41 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie wtorkowo!

Chociaż za oknem szaro, buro i ponuro, temat naszego najnowszego wyzwania jest lekki i radosny :-)

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-41.html

 Tym razem należy przygotować dowolną pracę pod hasłem "Zgrabnie i powabnie", pamiętając o dodaniu kilku perełek. Dla mnie te wytyczne to przepis na piękną kartkę ślubną :-)


Jako bazę kartki wybrałam zgaszone turkusowe arkusze z zestawu papierów Times and Seasons Echo Park. Zdradzę Wam przy okazji mały trik - papiery mają rozmiar 15x15 cm, więc brakujące fragmenty dosztukowałam, linie łączenia maskując kwiatami i etykietką z napisem :-) Na głądkich arkuszach zrobiłam delikatny wzór przestrzenny przy pomocy maski i białego gesso. Tak przygotowaną bazę owinęłam paskiem tiulu i sznureczkiem, na który nawlokłam obowiązkowe perełki:


Z papieru z tego samego zestawu wycięłam kilka kolorystycznie dopasowanych motylków, dodałam do nich motylka i etykietkę z zestawu przepięknych die-cutów do kolekcji 75 Cents Kaisercrafta oraz kwiaty, m.in. białe róże Coconut. Końce płatków podkreśliłam brokatem Stickles Diamond.


Całość dzięki motywom i kolorom jest delikatna i sprawia wrażenie lekkości, tiul zaś nawiązuje do welonu panny młodej. Do kompletu jest też pudełko, którego bok ozdobiłam taśmą washi Sketchbook od Tima Holtza:


Zachęcam i Was do udziału w wyzwaniu - pamiętajcie o użyciu wymaganych elementów i podlinkowaniu materiałów ze sklepu Craft4You :-)


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: