27 stycznia 2014

Skromna karteczka...

 Dziś bardzo skromniutka karteluszka. A ja powracam do korzeni czyli znowu pobawiłam się w wycinanie ręczne, nożyczkami kwiatuszków. Całość stworzona z kolekcji Echo Park - Reflections.
Tło żółto - granatowo tworzą elementy  wycięte z arkusza - Navy and Yellow Cardstock.


 Piękna ważka jak i kwiatuszek wycięłam z Botanical. Dodatkowo skrzydełka ważki pociągnęłam medium pękającym - Crackle Accents. Dało to niesamowity efekt prawdziwych skrzydełek.
Pod owadem ukrywa się kokardka stworzona z dratwy.


 Ostatnio mnie zauroczyły piękne ćwieki perłowe. Są cudne i dostojne także w tak skromniutkiej karteczce nie mogło ich zabraknąć. Dodatkowo gdzieniegdzie stworzyłam kropelki przy pomocy Glossy Accents.



 Prosta i skromna karteluszka. :) 
Pewnie powstanie jeszcze nie jedna bo na arkuszu Botanical jest sporo pięknych elementów do wycięcia.

Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: