22 stycznia 2014

Mini albumik mediowy-wyzwanie #41-interpretacja Madziozy


Mini albumik wykonałam na kartach wyciętych z papieru:


Karty oddzieliłam kalką-nadała całości zwiewności i delikatności, na kalkach odbiłam stempelki :
i dwa inne tej firmy


Karty albumu zdobią też motyle wykonane przy użyciu 


Strony albumu ozdobiłam motywami motyli wyciętymi:
wykrojnikiem Memory Box


Stemple zembosingowałam używając pudru 
dającego niesamowity efekt-gładkiej, lśniącej powierzchni z brokatem!


Motylki potraktowałam 


Kalkowa przekładka z embosingowanym stemplem-
każdą kalkę pochlapałam też  mgiełkami w kolorach różu:


Użyłam też ozdób:


Mały,ale o bogatym wnętrzu:)


Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu #41:

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-41.html
Madzioza



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: