30 stycznia 2014

Notes z ogrodu

 Uwielbiam kolekcję Secret Garden z Graphic45. Prace z niej, nawet bez dodatkowych kwiatów, są jak z ogrodu.



Tym razem zmajstrowałam notes. Obłożyłam go pięknym zielonym papierem Pretty Primrosa. . W środku także jest zielony dzięki papierowi Meadow Lark . Następnie na wierzchu umieściłam jeden z prostokątów pochodzących z arkusza May Flowers.




 Z papieru Springtime wycięłam jeden z małych znaczków. Podkreśliłam go za pomocą kryształków w kształcie sześciokątów, które odpowiednio porozcinałam. Obok niego znalazł się brokatowy motylek pochodzący z papieru specjalnego Enchanted Garden Fly. Na koniec dodałam różowy, perłowy ćwiek.


Resztkę kryształków z sześciokąta wykorzystałam do stworzenia narożnika.


 Pozdrawiam,
Ania

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Unknown pisze...

Sliczny notes, kolorki akurat na utęsknioną przeze mnie wiosnę.

Unknown pisze...

Sliczny notes, kolorki akurat na utęsknioną przeze mnie wiosnę.