14 stycznia 2014

Kartka ślubna shabby chic

Witajcie wtorkowo!

Na dzisiaj przygotowałam delikatną kartkę ślubną w stylu shabby chic:


Kartka powstała na bazie dwóch arkuszy: tło stanowi przepiękny wzór koronki papieru Lace z kolekcji Base Coat Kaisercraft, na którym udrapowałam kawałek arkusza Map z kolekcji Timeless Travel FabScraps. By łatwiej było formować papier, spryskałam go mgiełką Perfect Pearls Biscotti, przy okazji nadając delikatnego połysku:


Głównym motywem ozdobnym  jest kompozycja kwiatowa przy klamrze "spinającej" papier. Różyczki ozdobiłam brokatem Stickles Diamond i delikatnymi kółeczkami z kryształków Primy:


Końcowym akcentem są perełki zrobione mediami Liquid Pearls w kolorach Gold Pearl, Bisque i Avocado.


 Mam nadzieję, że spodoba się zarówno Młodym, jak i Wam :-))

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

7 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Cudna praca

Jadwiga pisze...

śliczna- spodoba się na pewno :)

iluszka pisze...

Wow! Cudna!

el pisze...

no ma klimacik

Lidka pisze...

piękna kartka!

IWA pisze...

Jest cudna!

Aszczka pisze...

to drapowanie papieru zrobiłaś fenomenalnie!