24 stycznia 2014

Wyzwanie #41 wg Funii - Delikatny albumik...


http://craft4youpl.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-41.html

Witajcie dziś chciałabym zaprosić Was na Nasze następne wyzwanie. 
"Zgrabnie i Powabnie ..."

I ja chciałabym Wam pokazać delikatną i powabną pracę - albumik dla malutkiej dziewczynki.
Stworzyłam go dosłownie z 5 arkuszy papierów z kolekcji Bundle of Joy (It's A GirlBottlesStrollerRattle).
Kolekcja ta sama w sobie jest bogato zdobiona. Piękne obrazki królują na nich. Postanowiłam zatem by środek był spokojny natomiast bogato przyozdobiłam okładkę.


Piękna róża z zestawu Fairy Floss Paper Blooms - Fairy Floss Paper Blooms. Delikatnie ją potuszowałam po brzegach  Distress Vintage Photo. a dodatkowo posmarowałam gdzieniegdzie klejem i opruszyłam brokatem. Listeczki przyozdobiłam kropelkami rosy (Medium szkliwiące Glossy Accents Mini).


Jednym z warunków Naszego wyzwania było zastosowanie perełek. Ja postanowiłam użyć szpiki ozdobnej z główką z perełki oraz ćwieka perełkowego

Teraz pokarzę Wam karty wewnątrz albumu. Jedyną ich ozdobą są papierowe taśmy i napisy wycięte z papieru wizytówkowego. Uwaga bardzo dużo zdjęć


 Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: