24 sierpnia 2019

ZAWIESZKA W STONOWANYCH KOLORACH


Witajcie u schyłku wakacji! Dziś przybywam do Was z zawieszką w stonowanych kolorach. Jeśli chcecie poznać szczegóły - zapraszam dalej!
Podczas pracy nad zawieszką wykorzystałam produkty marki 49 and Market. Bazę zawieszki okleiłam papierem z kolekcji "Tattered Garden". Aby nadać pracy głębi i nieco mrocznego klimatu, użyłam tuszu Archiwal Ink w kolorze czarnym, którym podkreśliłam krawędzie mojej pracy oraz wykorzystałam go do stemplowania.
Moja zawieszka jest mocno ukwiecona - użyłam kwiatków papierowych 49 and Market. Część kwiatków przekolorowałam pigmentem "Autumn Marple Crimson" Lindy's Stamp Gang. Pigmentu użyłam także do zabarwienia odcisku z masy papierowej w kształcie serca oraz do ufarbowania koronki.
Srebrny guzik oraz odrobina sizalu dopełniły kompozycję.













Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: