10 sierpnia 2019

OKŁADKA MINIALBUMU


Witajcie! Czy Wy też macie wrażenie, że letni czas płynie zdecydowanie za szybko? Wakacje przekroczyły już półmetek, dni stają się wyraźnie krótsze, a nastroje coraz bardziej nostalgiczne. Taki właśnie klimat ogarnął mnie ostatnio, co zaowocowało powstaniem romantycznego minialbumu. Zobaczcie, jak prezentuje się jego okładka.

Do stworzenia albumu wykorzystałam papiery Kaisercraft z kolekcji "Rosabella". Są one utrzymane w ciekawej, różowo-szarej kolorystyce. Świetnie komponują się z koronkami i tekturkami w naturalnym odcieniu.
Okładka mojego albumu jest ozdobiona kompozycją zbudowaną na okrągłej tekturce. Użyłam die-cutów wchodzących w skład kolekcji oraz kwiatów, które postanowiłam przekolorować. Do zabarwienia kwiatów (a także die-cutów) idealnie sprawdzają się pigmenty Lindy's Stamp Gang - ja tym razem użyłam proszku Autumn Marple Crimson. Kompozycję uzupełniłam listkami stworzonymi za pomocą pieczątki z zestawu stempli.









Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: