13 sierpnia 2019

ŚWIEŻOŚĆ MIĘTY


Witam serdecznie!
Z jakimi kolorami łączyć kolor miętowy? Mam dla Was dwie propozycje - dwie karteczki - dwie formy (sztalugowa, kwadratowa).
Urzekła mnie mięta Fairy Garden - Fluttering KaisercraftU mnie w połączeniu ze złamaną bielą, delikatnym różem, kremem, beżem. Dopełnieniem kompozycji z ręcznie robionych kwiatów są zielone listki muśnięte złotą ecoliną.
Zapraszam dalej!





Kwiatki zrobiłam przy pomocy maty i narzędzi do formowania kwiatów  Flower Shaping Essentialsnastępnie pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold


Druga kartka - z tagiem i ramką z papieru 49 and Market. Zrezygnowałam z brokatu na kwiatkach.



Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D - 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: 

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartki spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)



Brak komentarzy: