20 sierpnia 2019

MONOTYPING ART JOURNAL PAGE


Gelli Plate to naprawdę świetne narzędzie, daje wiele możliwości wykorzystania i niepowtarzalne efekty. Na dziś przygotowałam dla Was kolorową stronę w moim Art Journalo - albumie.
Przy użyciu mnóstwa różnokolorowych farb akrylowych, masek i gelli plate stworzyłam kolorowe tagi, które posłużyły mi do wykonania tła mojej dzisiejszej inspiracji. Na tej jednej stronie można dopatrzeć się wielu różnych masek między innymi tych od Tima Holtza, oprócz masek użyłam także stempli Kaisercraft. Tło, które powstało jest barwne, wręcz pstrokate, dlatego postanowiłam być oszczędna w dodatkowych ozdobach. Kilka metalowych gwiazdek i strzałka z zestawów Tima Holtza Idea-ology, napis, naklejka i drucik i to moim zdaniem wystarczy, aż nadto.










WYKORZYSTANE MATERIAŁY:



Brak komentarzy: