17 sierpnia 2019

WRÓŻKOWA OPEN CENTER BOX CARD 2


Witajcie Kochani:),
w poprzednim poście pokazałam Wam jeden z ciekawszych wg mnie typów kartek przestrzennych - Open Center Box Card, i przedstawiłam jeden ze sposobów wykonania jej (co możecie zobaczyć TU).
Dziś czas na kolejną kartkę i kolejny sposób:).






Tym razem kartka jest mniejsza od poprzedniej , bo ma zaledwie 11x10cm, i oczywiście jest nieco inaczej wykonana: do środka bazy, którą wcześniej potuszowałam tuszami Distress Oxides,
wkleiłam złożony na pół kartonik o wymiarach: 1,0x10x1,0cm z wyciętym w środku kołem (może to być także inny kształt: owal, prostokąt, kwadrat, etc) - zauważcie, że w poprzedniej kartce, którą Wam pokazywałam były 2 okienka - w tej jest jedno.
Aby nadać projektowi jeszcze większej przestrzenności - w środku okienka wkleiłam złożony na pół paseczek - u mnie jest jeden, ale może być kilka:).
W taki sposób można wykonać nie tylko kartki, ale i  mini-książeczki, o które być może niebawem się pokuszę:).
Ciekawa jestem, który sposób bardziej Wam przypadł do gustu:).






















UŻYTE MATERIAŁY

PAPIERY:
TUSZE:




miłego dnia:)


Brak komentarzy: