31 sierpnia 2019

SIELSKI PTAK


Hej

Moja dzisiejsza inspiracja, to projekt mediowy na bazie w kształcie ptaka. Wykorzystałam sporo naturalnych elementów oraz tradycyjnie pigmenty Lindy's - tym razem do uzyskania akwarelowego rozmycia w tle.

zapraszam dalej :)

Do pracy wykorzystałam dość grubą bazę MDF, jednak mimo wszystko zawsze warto ją zabezpieczyć przed różnymi czynnikami. Idealnie w tym przypadku sprawdziło się białe gesso nałożone w dwóch warstwach. Po wyschnięciu mogłam już śmiało nakładać kolory! Wybrałam dwa odcienie pigmentów od Lindy's Stamp Gang - magical powder Rusty Latern Lime oraz magical shaker Cowabunga Copper. 


Jeśli chodzi o kompozycję, to znalazł się tam tekturkowy wianek, który potraktowałam pudrem do embossingu Gilded Burgundy Brass od Lindy's. Oprócz tego, znajdziecie tam trochę naturalnych suszonych roślin, sznurek, motyla wyciętego z papierów Kaisercraft oraz kilka metali od Tima Holtza.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Scap Studio
Coarse

MEDIA:
magicals Lindy's Stamp Gang Industrial chic
magical shaker Lindy's Stamp Gang Cowabunga Copper
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Gilded Burgundy Brass
gesso białe 13arts
Glossy accents Ranger

INNE:
nozyczki
Klej Tacky Glue
tusz Archival czarny
stemple Kaisercraft Sheet Music
maska Tim Holtz set 8


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: