22 sierpnia 2019

DOOKOŁA ŚWIATA - LO


Hej,

Dziś chcę Wam przedstawić moje nowe LO, które stworzyłam na bazie o nietypowym kształcie, czyli okrągłym papierze- globusie od Kaisercraft.

zapraszam!

Do przygotowania tego projektu zainspirował mnie przede wszystkim arkusz w formie kuli ziemskiej, który znalazłam w dziale Kaisercraft. Zagruntowałam go dokładnie przezroczystym gesso i dodałam trochę mediów. Za pomocą mini maski Tima Holtza, naniosłam pastę strukturalną 13arts, a następnie kilka kolorów. Zdecydowałam się na magicalsy od Lindy's Stamp Gang w kolorach - Tibetan Poppy Teal,Time Travel Teal, Yellow Rose of Texas oraz mgiełkę Marigold Yellow Orange.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Documented
Globe


MEDIA:
magicals Lindy's Stamp Gang Autumn Leaves
magicals Lindy's Stamp Gang Haunted Haloween
magicals Lindy's Stamp Gang Bling-y Blonde
mgiełka Lindy's Stamp Gang Marigold Yellow Orange
puder do embossingu WOW 
gesso przezroczyste 13arts

INNE:
maska Tim Holtz set 8
nozyczki
Klej Tacky Glue
tusz Archival czarny
stempel Kaisercraft spękania

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!




Brak komentarzy: