15 sierpnia 2019

MORSKA RAMKA


Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z bardzo letnią mediową pracę! Przygotowałam ramkę w mediowej oprawie z papierami od Mintay by Karola Witczak Marina. Ciekawi? Zapraszam dalej!






Ramkę MDF od Kaisercraft Beyond The Page 4x6 cala pokryłam białym gesso, następnie naniosłam w narożnikach pastę Embossing Paste Crackle. By urozmaicić strukturę za pomocą maski naniosłam gel medium Multipurpose Medium. Koloru mojej ramce nadałam dzięki tuszom Distress Oxide Peacock Feathers oraz Blueprint Sketch. Wspaniały efekt możecie uzyskać skrapiając zwykłą wodą delikatnie potuszowaną pracę:)




Czas na kompozycję... Wykorzystałam kolekcję Mintay by Karola Witczak Marina. Środek ramki to dopasowany element z papieru 03. Pozostałe morskie elementy dekoracji to elementy wycięte z arkusza 06 oraz z tego arkusza.
Na koniec delikatne stemplowanie i chlapania...





WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja Mintay by Karola Witczak Marina
Elementy do wycinania
Papier 03
Papier 06

DODATKI
Ramka Beyond The Page 4x6 cala

MEDIA I KLEJENIE
Grunt akrylowy Gesso Biale
Gel medium Multipurpose Medium
Pasta strukturalna Embossing Paste Crackle
Tusz Archival Jet Black
Tusz Distress Oxide Peacock Feathers
Tusz Distress Oxide Blueprint Sketch
Tusz Distress Frayed Burlap

NARZĘDZIA
Nożyczki precyzyjne 4 calowe
Szpachelki Plastic Palette Knives

Brak komentarzy: