2 lipca 2019

KARTKI ŚLUBNE Z KOLEKCJI SWEET REFLECTIONS


Witajcie! Lato to czas ślubów i wesel, zatem postanowiłam stworzyć kilka kartek specjalnie na tę okazję.Odłożyłam na półkę moje ukochane media i chwilowo skupiłam się na papierze, a dokładnej na kolekcji "Sweet Reflections" 49 and Market, z której powstały moje kartki. Macie ochotę je obejrzeć? To zapraszam!

Jeśli szukacie odpowiednich materiałów na ślubne kartki, koniecznie wypróbujcie produkty 49 and Market. Ja nieustannie zachwycona jestem jakością papierów. Kolekcja "Sweet Reflections" to arkusze o pastelowych barwach, subtelnie zdobione ornamentami. Sprawdzą się doskonale nie tylko w przypadku kartek ślubnych.
Moja pierwsza propozycja jest utrzymana w błękitnej kolorystyce. Jak widzicie, poza kompozycją kwiatową i ażurową wycinanką w zasadzie nie zawiera dodatków. Mimo to, prezentuje się bogato i bardzo elegancko.




Kartkę zapakowałam w proste pudełko, oklejone papierem w romby. Użyłam motywu ażurowej wycinanki oraz odbitki z wizerunkiem pary młodej. Ten dekoracyjny detal podkleiłam taśmą piankową 3D, aby wyraźniej odcinał się od wzorzystego tła.


Pozostałe kartki zrobiłam w nieco innej kolorystyce. Poczułam też silny zew mediów i uznałam, że niewielki ich dodatek nie przyćmi urody papierów. Za pomocą różowego pigmentu Lindy's Stamp Gang zabarwiłam listki oraz pokolorowałam kremowe kwiaty.





Do wykonania pudełek tym razem użyłam perłowego papieru, zatem oklejanie ich dodatowo papierem scrapowym podarowałam sobie. I tak wyglądają dostojnie.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Sweet Reflections: Observation
Sweet Reflections: Reflections
Sweet Reflections: Singing The Blues
Sweet Reflections: Awakening

INNE:
Magical Shaker: Alpine Ice Rose
Kwiaty Papierowe Botanical Potpourri Buttermilk
Kwiaty Papierowe Botanical Potpourri Navy
Taśma piankowa 3D - 2mm

Mam nadzieję, że propozycje kartek przekonają Was do użycia papierów 49 and Market.
Zapewniam, że będziecie zadowoleni!
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy: