3 lipca 2019

PROSTA KARTKA Z MOTYWEM ROSLINNYM



hej, 

Moja dzisiejsza inspiracja na pewno was zaskoczy! Postanowiłam na chwilę odejść od bardziej skomplikowanych mediowych projektów i stworzyć coś innego, szybkiego...

zapraszam!

Oczywiście miałam na myśli kartkę. Kartkę, do zrobienia której wykorzystałam zestaw pięknych stempli z jednej z kolekcji Kaisercraft. Oprócz tego przydały się naturalne dodatki - kawałek juty i dratwa oraz napis wydrukowany na białym papierze. Muszę przyznać, że polubiłam stemple.. a roślinki z tego zestawu zasłużyły na szczególne wyeksponowanie :)





 WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
gesso białe 13arts

INNE:
nozyczki
Klej Tacky Glue
tusz Archival czarny
stemple Kaisercraft kolekcja Whisper

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!





Brak komentarzy: