27 czerwca 2019

ARTJOURNAL - EGO


Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji chciałam Was przenieść w mój ukochany świat ArtJournala. Inspiracją do wykonania wpisu jest piosenka, którą możecie usłyszeć w radiu. Ciekawe czy ktoś zgadnie jaka?
Zapraszam dalej!



Oczywiście strony w pierwszej kolejności pokryłam  białym gesso, następnie przez maskę  Collage nałożyłam gel medium Multipurpose Medium. Po wyschnięciu przyszedł czas na zabawę kolorami tła. Wykorzystałam pigmenty Magical Shimmer Powders Totally 80s, a dokładnie kolory cowabunga copper oraz pretty in pink pink, dzięki którym praca ślicznie połyskuje. Następnie tuszowałam tuszami Distress Oxide-wykorzystane kolory znajdziecie w spisie materiałów poniżej. Dodatki zdobiące mój wpis pochodzą z kolekcji Idea Ology, to między innymi Die Cuts Vintage Dolls, ćwieki Countdown BradsArrows









WYKORZYSTANE MATERIAŁY

DODATKI
Maska Collage
Idea Ology ćwieki Countdown Brads
Idea Ology Arrows
Idea Ology Die Cuts Vintage Dolls

MEDIA I KLEJENIE
Grunt akrylowy Gesso Biale
Gel medium Multipurpose Medium
Tusz Archival Jet Black
Zestaw kredek Distress Set-3
Pigmenty Magical Shimmer Powders Totally 80s
Tusz Distress Oxide Wild Honey
Tusz Distress Oxide Aged Mahogany
Tusz Distress Oxide Peacock Feathers
Tusz Distress Oxide Vintage Photo


STEMPLE
Stempel Kaisercraft  Texture Clear Stamp Sketchy

2 komentarze:

Bożena S pisze...

Piękny :)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Męskie granie! "Sobie i Wam" uwielbiam :) super wpis!