27 lipca 2019

PUDEŁKO Z KWIATOWĄ KOMPOZYCJA


Hej, 

Pozostając w roślinnych klimatach i kolekcji Kaisercrafta przygotowałam jeszcze jedną inspirację z ich wykorzystaniem. Tym razem jest to tekturowe pudełko ozdobione papierami i mediami.

Zapraszam dalej!




Po raz kolejny sięgnęłam po tekturowe pudełka, które są świetne do ozdabiania różnymi metodami i technikami. Ja zdecydowałam się na oklejenie go papierem Kaisercraft z kolekcji Scrap Studio. Następnie zabezpieczyłam wszystko przezroczystym gesso 13arts i dodałam białe gesso na brzegach, żeby rozjaśnić pracę. Do stworzenia kompozycji wybrałam kwiaty, odlewy z żywicy, które pomalowałam pigmentem Lindy's Stamp Gang w kolorze Ponderossa Pines Olive oraz stemple i sztuczne rośliny. 


Główną ozdobą w kompozycji jest piękny motyl wycięty z jednego z arkuszy. Aby zabezpieczyć go przed porwaniem, użyłam preparat Glossy Accent firmy Ranger. Super też wygląda wykorzystanie podobnego preparatu, ale pękającego. 




Na bokach pudełka, oprócz stemplowana czarnym tuszem, dodałam także motyle w kolorze Peppermint Tea - to puder do embossingu marki WOW. Dał on bardzo fajny efekt, ze względu na to, ze jest trochę perłowy i pół przezroczysty.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Scap Studio
Coarse
- Worn

MEDIA:
magicals Lindy's Stamp Gang Autumn Leaves
puder do embossingu WOW Peppermint Tea
gesso białe 13arts
Glossy accents Ranger

INNE:
zestaw tekturowych pudełek hexagon
nozyczki
Klej Tacky Glue
tusz Archival czarny
stemple Kaisercraft kolekcja Whisper

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: