8 lipca 2019

PASTELOWY ALBUM


Posypało się u mnie ostatnio albumami, tak już mam, że robię prace seriami. To jeszcze nie koniec bo mam kolejne albumy do pokazania na łamach tego bloga. Dziś kwieciście, pastelowo i Minaty'owo. 
Bazę albumu pochlapałam mgiełką pasującą kolorystycznie do papierów Mintay Birdsong i białą Ecoliną.  W kilku miejscach nastemplowałam wzory przy użyciu czarnego tuszu Archival Jet Black i stempli Tima Holtza, oraz Kaisercraft. Przód okładki ozdobiłam kompozycją składającą się z koronek, wycinanek z Big Shota, kwiatów i wycisku z masy plastycznej. 

W podobny sposób ozdobiłam każdą stronę albumu. Papier akwarelowy kolorowałam techniką "na mokro" używając Ecoliny 311 Vermilion i pigmentu Lindy's Stamp Gang Magical Shaker Alpine Ice Rose.  Do tego stemplowania i tekturki, oraz wyciski z masy plastycznej. Papiery Mintay są tak ozdobne same w sobie, że nie potrzeba zbyt wielu dodatków, aby nasze prace wyglądały efektownie.




























WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Brak komentarzy: