25 lipca 2019

LO- PARADISE FOUND

Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was bardzo letnie LO, a wszystko za sprawą kolekcji Kaisercraft Paradise Found.
Zapraszam dalej!



Papier bazowy mojego LO to Balmy Nights. Przyznam, że wspaniale budowało się na nim całą kompozycję, a zdjęcie córci współgra kolorystycznie z całością. Kwiaty wycięłam z arkuszy White Sands oraz By The Sea- tu bardzo dobrze sprawdziły się precyzyjne nożyczki 4 calowe  . Napis pochodzi z papieu White Sands. Dodatkowo wykorzystałam liście, papugi jak również kwiaty Paradise Found Die-Cut. Kompozycję wzbogaciłam dratwą naturalnie barwioną czerwoną oraz białą. Warstwy uzyskałam dzięki zastosowaniu kwadracikom 3D 3mm oraz 1mm. Całość wykończyłam białymi i czarnymi "chlapaniami".












WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIER
Kolekcja Kaisercraft Paradise Found
Balmy Nights
White Sands
By The Sea

DODATKI I KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 3mm
Arkusz kwadracików 3D 1mm
Klej Aleenes Original Tacky Glue 473ml
Dratwa naturalnie barwiona Biała
Dratwa naturalnie barwiona Czerwona
Paradise Found Die-Cut
Precyzyjne nożyczki 4 calowe

1 komentarz:

Adi.naw30@gmail.com pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.