16 lipca 2019

STEAMPUNK ALBUM


Oto kolejny album z mojej serii, tym razem steampunkowy, męski w beżach i brązach, a wewnątrz znajdziecie też turkusy i delikatne zielenie. 

Bazę albumu zabarwiłam mgiełkami cudownymi, pięknie połyskującymi mgiełkami Lindy's Stamp Gang i pigmentami Grab a Guy Gold i Cowabunga Copper. W kilku miejscach na okładce, nastemplowałam wzory przy użyciu czarnego tuszu Archival Jet Black i stempli Tima Holtza. Przód okładki ozdobiłam kompozycją składającą się z zębatek, metalowych kwiatów i liści. 

Strony wewnątrz albumu także ozdabiałam odbitkami ze stempli. Wcześniej jednak, papier akwarelowy kolorowałam techniką "na mokro" używając Ecolin 227 Yellow Ochre i 416 Sepia.  Wnętrze albumu ozdabiałam wycinankami, zębatkami i tekturkami pasującymi do klimatu albumu. 



















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:










Brak komentarzy: