28 marca 2019

WIOSENNA ZAWIESZKA


WITAJCIE!
W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z wiosenną zawieszką w której wykorzystałam produkty 49 and Market
Ciekawi? Zapraszam dalej!



Bazę mojej zawieszki stanowią trzy arkusze papieru z kolekcji Sweet Reflections. Pierwszy to Memory. Jego brzegi potuszowałam Distress Dusty Concord. Następnie arkusz Crossroads, jego brzegi potuszowałam Distress Mowed Lawn. Ostatni papier to Reminiscence na którym kompozycję stanowią śliczne plastikowe elementy ozdobne również od  49 and Market Wings & Things. Użyłam gazy zabarwionej mgiełką Starburst Bells Of Ireland Green oraz dodałam odrobinę sizalu. Przez nit Warm Metal przeciągnęłam dwie tasiemki Parrot Green oraz Lavender .







WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
49 and Market Sweet Reflections
Memory
Crossroads
Reminiscence

MEDIA
Tusz Distress Dusty Concord
Tusz Distress Mowed Lawn
Mgiełka Starburst Bells Of Ireland Green

NARZĘDZIA
Trymer Super Trimmer 

DODATKI
Tasiemka Vintage Wrinkled Parrot Green
Tasiemka Vintage Wrinkled Lavender
Ozdobne Elementy Plastikowe Wings&Things
Nity szerokie Warm Metal

Brak komentarzy: