21 marca 2019

FOLDER NA WIOSENNE ZDJĘCIA


Witajcie w pierwszym dniu wiosny! Jak przystało na tę datę, przybywam do Was z wiosennym, nastrojowym projektem - oto folder na fotografie, pełen kwiatów i... wróżek - zapraszam!

Jak zapewne zdążyliście zauważyć, papiery Kaisercraft są jednymi z moich ulubionych i często pojawiają się w moich pracach. Tak będzie też i tym razem. Do stworzenia folderu na dziewczęce fotografie moich córek postanowiłam użyć kolekcji "Fairy Garden". Wybrałam papiery w różowych odcieniach, z kwiatowymi kompozycjami i wizerunkami wróżek.
Front okładki ozdobiłam ramką udekorowaną bogato kwiatami. Wykorzystałam papierowe kwiaty 49 and Market różnych rozmiarów.


Wnętrze folderu, który rozkłada się jak typowa, tekturowa teczka, ozdobiłam dość skromnie, bo najważniejsza była dla mnie wygoda w przechowywaniu zdjęć. Ograniczyłam się w zasadzie do tekstur z pasty strukturalnej, nałożonej za pomocą maski Tima Holtza i posypanej pudrem do embossingu Ranger. Zastosowałam też odrobinę pigmentu Lindy's Stamp Gang, dzięki któremu stworzyłam interesujące zacieki.
Na koniec - jak się domyślacie - pochlapałam odrobinę białą Ecoliną.






Folder jest zamykany za pomocą gumki przewleczonej przez otwory w tylnej części okładki. Aby zabezpieczyć dziurki przed rozrywaniem się, użyłam nitów We R Memory Keepers w turkusowym odcieniu.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Fairy Garden: Fairy Dance
Fairy Garden: Fantasy
Fairy Garden: Magical
Fairy Garden: Mistify

MEDIA:
Puder do embossingu: Rose Quartz

DODATKI:
Kwiaty Papierowe Botanical Potpourri Buttermilk
Kwiaty Papierowe Mixology Pink Flamingo
Taśma piankowa 3D 2 mm
Nity standard Aqua

Pozdrawiam wiosennie

Brak komentarzy: