3 marca 2019

ROCZNICOWY EXPLODING BOX

Witajcie!!!
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam exploding box, który został wręczony z okazji 45 rocznicy ślubu. Do jego wykonania sięgnęłam po cudną kolekcję Mintay by Karola LovelyDay.
Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej!

Z zewnątrz ścianki okleiłam papierem 02 oraz papierem 04. Wieczko boxa ozdobiłam papierowymi kwiatami od Kaisercraft Honey Paper Blooms oraz tasiemką Sheer with Satin Silver.


Wnętrze boxa ozdobiłam papierem 05 oraz elementami wyciętymi z tego arkuszu i papieru 06. Niezastąpione w czynności wycinania okazały się nożyczki Idea Ology Kushgrip Scissors 5 calowe.



Tekturkę pary umieszczonej w centralnym punkcie oraz pozostałe potuszowałam  Distress Vintage Photo



WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja Mintay by Karola LovelyDay
Lovely Day Elementy do wycinania
Papier 02
Papier 04
Papier 05
Papier 06

DODATKI
Elementy plastikowe-róże Idea Ology-Heirloom Roses
Tasiemka Sheer with Satin Silver
Kwiaty Kaisercraft Honey Paper Blooms


KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 2mm
Klej Aleenes Original Tacky Glue 236ml

MEDIA
Tusz Distress Vintage Photo

NARZĘDZIA
Trymer Super Trimmer 

1 komentarz:

Ula pisze...

Ślicznie dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie...