14 marca 2019

ART JOURNAL SECRETS AND DREAMS


Dziś zapraszam na inspirację w moim Art Journalu, tym razem przygotowałam kolaż. Głównym elementem mojej pracy jest twarz wycięta z kolorowej gazety, wokół niej zbudowałam kwiatową kompozycję.

Zaczęłam od przygotowania elementów wyciętych z gazety i z papierów. Postawiłam na kwiatową oprawę. Aby stworzyć trójwymiarowy efekt niektóre elementy przykleiłam na kostkach dystansowych.


Gdy główny zarys mojej pracy był już gotowy przystąpiłam do przygotowywania tła. Do tego celu wykorzystałam papier akwarelowy, który techniką "na mokro" ozdabiałam fantazyjnymi plamami przy użyciu akwareli w płynie Ecoline Talens, mgiełkiami i pigmentami Lindy's Stamp Gang. 


Po naniesieniu kolorów ozdobiłam tło stemplami z kwiatowym motywem. Przygotowaną wcześniej kompozycję przykleiłam do gotowej bazy, dodałam cienki srebrny drucik, emaliowane kropki, a całość pochlapałam czarnym tuszem. 









WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

1 komentarz:

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Super praca! Robi niesamowite wrażenie. Ecoliny świetnie się sprawdziły!