30 marca 2019

ORGANIZER MARZEŃ


Witajcie,

Mam nadzieję, ze nie jesteście jeszcze znudzeni moimi mediowymi pracami! Na dziś przygotowałam projekt, do którego przymierzałam się od długiego czasu... W końcu udało mi się ozdobić mój organizer na maski.

zapraszam dalej!
Bazą mojej pracy jest organizer z MDF, który najpierw dokładnie pomalowałam czarnym gesso. Następnie uzywając maski od Tima Holtza naniosłam pastę strukturalną. Nakleiłam ozdoby z masy i to wszystko równiez pokryłam czarnym gesso. Aby osiągnąć ciekawszy efekt, zdecydowałam się na dodanie małych kamyczków, które zmieszałam z bezbarwnym gesso, aby je przykleić do bazy.


Ten delikatnie galaktyczny efekt uzyskałam, dzięki pudrom Lindy's Stamp Gang, które nanosiłam na organizer i spryskiwałam wodą. Uzyłam trzech kolorów - salt water taffy, blue hawaiian blue oraz prima donna purple. Kazdy pochodzi z innego zestawu magicalsów, które są podlinkowane na końcu posta :) Warto pamiętać, ze po wysuszeniu powierzchni, farby są nietrwałe i reagują z wodą. Aby je zabezpieczyć, nalezy spryskać powierznię jakimś lakierem lub zmieszać pudry z medium akrylowym.
Gdy juz osiągnęłam zadowalający mnie efekt, podkreśliłam detale woskami.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
magical shaker Lindy's Stamp Gang Frozen Jack Frost
mgiełka Lindy's Stamp Gang  Frozen Jack Frost
magical powders Lindy's Stamp Gang zestaw Drink Me Silly 
magical powders Lindy's Stamp Gang zestaw Nantucket Pearls
magical powders Lindy's Stamp Gang  zestaw Drop Dead Diva
gesso czarne 13arts
gesso przezroczyste 13arts
tusz akrylowy 13arts
białe gesso 13arts

INNE:
pędzle płaskie
pędzle okrągłe
maska Tim Holtz set 35
Klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: