16 marca 2019

MEDIOWY TAG + KARTKA


Hej,

Na dziś była zaplanowana trochę inna inspiracja niż ta, którą wam pokażę. Chciałam zrobić komplet - taga oraz kartkę urodzinową dla mojego taty. Jak to często u mnie bywa, w trakcie tworzenia, trochę zmieniła mi się wizja i tag wyszedł zupełnie inaczej niż to sobie wymyśliłam...  

zapraszam dalej,

Mimo wszystko, wstawiam zdjęcie urodzinowej kartki, którą stworzyłam używając kolekcji Mountain Air od Kaisercraft. 


A jeśli chodzi drugą część inspiracji, to stworzyłam mediowego taga w dość ciemnych kolorach. Bazę pokryłam czarnym gesso 13arts i pochlapałam ją rozcieńczonymi w wodzie proszkami od Lindy's Stamp Gang. Jako dodatki wykorzystałam odlewy z zywicy, które pomalowałam tymi samymi kolorami farb. Dodatkowo, miejsce pod zdjęciem chłopca rozjaśniłam mgiełką Frozen Jack Frost i pochlapałam rozwodnionym białym gesso. Nadało to głębi mojej pracy.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft - Mountain Air
- Strong
- Outdoors
- Adventure

MEDIA:
magical shaker Lindy's Stamp Gang Frozen Jack Frost
magical shaker Lindy's Stamp Gang Cowabunga Copper
magical shaker Lindy's Stamp Gang Cathedral Pines Green
magical shaker Lindy's Stamp Gang Grab a Guy Gold
gesso czarne 13arts
gesso przezroczyste 13arts

INNE:
nozyczki
Klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: