4 grudnia 2018

ŚWIĄTECZNY MINI ALBUM Z PIERNICZKIEM


Hej,

Dziś mam dla was propozycję na zbliżające się Mikołajki. Stworzyłam mini album z pięknymi świątecznymi papierami i klimatycznymi dodatkami.

Zapraszam dalej!


Kolekcja, na której pracowałam to oczywiście Kaisercraft - Peace and Joy. Papiery są przepiękne, jednak na wyklejenie środka wybrałam 4 arkursze: Elation, Comfort, Gladness, Frolic. Stwierdziłam, że w zupełności wystarczą jako ozdoba środka, ale za to bardziej pobawiłam się z okładką.
Szare strony trochę wybieliłam gessem, dodałam wzór przez maskę od Tima Holtza, a następnie spryskałam zieloną i czerwona mgiełką Lindy's Stamp Gang.










I jak wam się podoba ? :)

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Peace and Joy
- Elation
- Comfort
- Gladness
- Frolic

MEDIA:
mgiełka Lindy's Stamp Gang Rudolph's Nose Red
mgiełka Lindy's Stamp Gang Sea Grass Green
gesso białe 13arts

INNE:
Tim Holtz maska, zestaw 8
Tim Holtz metalowe tokeny
napisy Tim Holtz

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!






Brak komentarzy: