1 grudnia 2018

PRZYWOŁYWANIE WSPOMNIEŃ Z KAISERCRAFT


Najprzyjemniej pracuje mi się nad projektami ze zdjęciem, bo pomagają odtwarzać w pamięci historie rodzinne, istotne momenty z życia. Czasem zdjęcie dyktuje oprawę, a czasem jest na odwrót, dana kolekcja przywołuje skojarzenie ze zdjęciem. 


W przypadku tej pracy zaczęło się od nowo zakupionych farb, czyli od koloru. Następnie przypomniała mi się kolekcja Hide & Seek Kaisercrafta, dzięki której bardzo łatwo tworzy się dziecięce historie. Ostatnim ogniwem było zdjęcie, akurat to miałam wydrukowane, więc szybko zdecydowałam, że jak najbardziej się nadaje. 


Zagruntowaną bezbarwnym gessem bazę, pokolorowałam farbami. Najpierw szpachelką naniosłam najciemniejszy odcień, a następnie przez maski Tima Holtza Numberic i Dot Fade, kolejne kolory. Trochę postemplowałam i pochlapałam. 


Dzięki wyżej wymienionym zabiegom udało mi się stworzyć ciekawe i urozmaicone tło.


Wykorzystałam również kilka elementów ozdobnych i papierów z innych kolekcji Kaisercraft. Bardzo ładnie wpasowały się one w kolorystykę i tematykę pracy. 













Brak komentarzy: