15 grudnia 2018

ŚWIĄTECZNO-RECYKLINGOWY HOME DECOR-GRUDNIOWA PORADA ULI


Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji chcę Was przenieś w świat bożonarodzeniowych dekoracji! Mam nadzieję, że uda mi się zaskoczyć co posłużyło jako baza dla tego home docor!!!
Zapraszam dalej!


Na wstępie pozwolę sobie na odrobinę prywaty... Niedawno zakupiłam w naszym sklepiku fantastyczne narzędzie- Idea Ology Stamp Platform - platformę do precyzyjnego odbijania stempli, mam nadzieję, że  w najbliższym czasie uda mi się przybliżyć Wam ten "wynalazek" .
Wracając do dzisiejszej pracy ;) ... bazę stanowi opakowanie w której była platforma.

Papierową bazę pokryłam czarnym gesso. Następnie na brzegi z arkusza Papier-05 kolekcji Dear Diary powydzierałam kawałki papieru. Tym samym papierem ozdobiłam front. Elementy dekoracyjne mojej kompozycji powycinałam z cudnej kolekcji Christmas Stories. By nadać pracy większej objętości przyklejałam je za pomocą kosteczek 3D 2mm. W pracy wykorzystałam sizal i gazę. Imitacja śniegu to oczywiście Gesso Biale.
Moja rada!!! Wykorzystujmy opakowania...naprawdę można w prosty sposób nadać im drugie życie








Dla przypomnienia...tak było na początku i miało wylądować w koszu ;)


PAPIERY
Kolekcja Mintay by Karola Witczak Christmas Stories
Papier-01
Papier-02
Papier-03
Papier-05
Papier-06
Kolekcja Mintay by Karola Witczak Dear Diary
Papier-05


MEDIA I KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 2mm
Grunt akrylowy Gesso Biale
Grunt akrylowy Gesso Czarne

NARZĘDZIA

Brak komentarzy: