6 grudnia 2018

RUN WILD MY CHILD -GRUDNIOWY TRIK DAGMARY


Kolejna dziecięca praca i ponownie wracam do kolekcji Hide & Seek Kaisercrafta. Już dawno żadna kolekcja nie pochłonęła mnie aż tak bardzo. Szczególnie podobają mi się te rozkoszne zwierzakowe die cuts. 


W mojej pracy użyłam również papierów z innej kolekcji Kaisercraft, a mianowicie Beach Shack. Są to produkty nawiązujące tematyką do wakacyjno - plażowych klimatów, utrzymane w tonacjach beżowych i niebieskich. Chciałam do mojej pracy wprowadzić niebieski kolor, którego brakowało w Hide & Seek i ta kolekcja przyszła mi z pomocą. 


Tło powstało przy użyciu gessa, farb, tuszu,  maski Stampers Anonymous i stempli do tła Kaisercraft. Swobodna zabawa mediami w bardzo prosty sposób, daje ciekawe efekty. 





Grudzień to miesiąc, który daje nam wiele okazji do świętowania; Mikołajki, Boże Narodzenie, no i Sylwester. Z tej okazji każda z naszych utalentowanych projektantek przygotowała drobne triki do wykorzystania w Waszych pracach. 

Mój trik dla Was brzmi tak: weź dwie, trzy farby akrylowe w ulubionym kolorze, dwie maski, tusz i stempel do tła. Szpachelką nierównomiernie nałóż jedną z farb, a pozostałe przez maski, dodaj wzór stempla i tło masz gotowe! 

Zapraszamy do oglądania i komentowania naszych inspiracji i śledzenia na bieżąco kolejnych trików.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY: 

Brak komentarzy: