13 grudnia 2018

PAKUJĘ OSTATNIE PREZENTY


Witam serdecznie,
Święta zbliżają się wielkimi krokami, to już czas na wykonanie 
ozdobnych opakowań na prezenty. Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę.
Dzisiaj pakuję książki i płyty
Papier piękny, udekorowany tekturką i kompozycją kwiatową.

Zapraszam dalej!


Bordery z boku wycięte wykrojnikiem Kaisercraft Decorative Dies - Texture Stained Glass
oraz Kaisercraft  Decorative Die - Texture Weathered.


 Elementy dekoracyjne przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm,  klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast  papier taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.


 Kwiatka zrobiłam przy pomocy maty 
i narzędzi do formowania kwiatów  Flower Shaping Essentials
następnie pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 
Listki tuszowałam Gesso - Dina Wakley



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:

wykrojnik Kaisercraft Decorative Dies - Texture Stained Glass
wykrojnik Kaisercraft  Decorative Die - Texture Weathered
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że pudełka spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: