18 grudnia 2018

ŚWIĄTECZNE KARTKI NA BOGATO - GRUDNIOWY TRIK ALICJI

Hej,

Święta coraz bliżej, a co za tym idzie - coraz więcej świątecznych dekoracji. Jest to także idealny moment na tworzenie prezentów dla bliskich. Ja postawiłam na dwie bogato zdobione kartki. Wiem, że często mniej znaczy więcej, ale w tym przypadku postanowiłam poszaleć z dodatkami!

Zapraszam do obejrzenia szczegółów!
Kolekcja, na której pracowałam to po raz kolejny Kaisercraft Peace and Joy. Strasznie podobają mi się umieszczone na nich motywy. Z arkuszy Elation oraz Comfort stworzyłam tło, które przykleiłam na białe bazy DL. Użyłam także papierów Gladness, Frolic do wycięcia wybranych grafik.


Ostatnio coraz więcej bawię się z pudrami do embossingu. W moich kartkach wykorzystałam aż pięć fantastycznych kolorów od  Lindy's Stamp Gang. Posłużyły mi one do pokolorowania tekturek. 







Moja rada dla was: gdy przygotowujecie projekt z dużą ilością dodatków - szczególnie takich, które się od siebie różnią - warto dodać coś, co go ujednolici. Świetnie sprawdzają się różnego rodzaju wypełniacze, takie jak kamyczki, mikrokulki, pasta strukturalna albo gaza. Przy zimowych pracach fajnie podkreślić poszczególne elementy za pomocą białego gesso lub pasty śniegowej.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Peace and Joy
Elation
Comfort
Gladness
Frolic

MEDIA:
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang StarbrightGold Green
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Cucko ClockCardinal
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Merry-go-Roundgreen
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang SunriseSalmon Gold
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Purely White
gesso białe 13arts

INNE:
klej Tacky Glue
bazy kartek w formacie DL Anita's
wykrojnik gałązki Memory Box
wykrojnik płatek śniegu


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!




Brak komentarzy: