30 sierpnia 2018

YOU & ME- ŚLUBNA KARTKA


Wciąż powracam do zestawu papierów Amelia Rose , już dawno żadna kolekcja aż tak bardzo nie przypadła mi do gustu. Tym razem wykorzystałam ją do sklejenia kartki ślubnej. Zapraszam do obejrzenia detali mojej pracy. 


Kartka jest warstwowa, ukwiecona, romantyczna, symbolizująca miłość. Starałam się dobierać elementy ozdobne w taki sposób, aby nawiązywały do tematu mojej pracy.  


Dodatki takie jak tekturki czy odciski z masy całkowicie zmieniły swój charakter poprzez mediowanie. Każdy element odmieniłam w nieco inny sposób. Odcisk widoczny powyżej postarzyłam złotą farbą.


Tekturkowy panel z serduszek zabarwiłam pigmentem Lindy's Stamp Gang i pokryłam embossingiem na gorąco. Ptaszek z masy również otrzymał nowy kolor, a następnie został postarzony białą farbą. Napis pomalowany na biało, wykończyłam Glossy Accents



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:



Pozdrawiam serdecznie :) 

Brak komentarzy: