9 sierpnia 2018

W DNIU ŚLUBU

Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartkę ślubną w postaci książki/pudełka. Do jej wykonania wykorzystałam śliczną i delikatną kolekcję Kaisercraft Memory Lane.
Zapraszam dalej!





Praca powstała z arkuszy Raw Wood, Morning Frost oraz Misty Rose. Brzegi papierów oraz tekturki potuszowałam Distress Vintage Photo. Do wykonania kompozycji na froncie użyłam die-cut Memory Lane oraz elementów wyciętych z papieru Misty Rose. By nadać jej przestrzeni, większość elementów przykleiłam za pomocą świetnie sprawdzających się do tego kwadracików 3D 2mm. Całość związana tasiemką Vintage Wrinkled Ivory.




Środek to oczywiście miejsce na życzenia, który również ozdobiłam elementami z Die-cut Memory Lane oraz miejsce na prezent pieniężny.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
Kolekcja Kaisercraft Memory Lane

DODATKI
Die-cut Memory Lane

KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 2mm

MEDIA
Tusz Distress Vintage Photo


Pozdrawiam serdecznie :):)


Brak komentarzy: