12 sierpnia 2018

WAKACJE Z MEDIAMI: PUDEŁKO

Hej

dziś chcę wam pokazać kolejną mediową pracę w morskim stylu. Jednak bardzo różni się ona od poprzedniej - przede wszystkim rozmiarem.  

zapraszam do obejrzenia!


Jako bazę tej pracy wykorzystałam małe drewniane pudełko, które dokładnie zagruntowałam białym gesso 13arts. Następnie dodałam wzór z roślinami używając mini maski Tima Holtza.


Stworzyłam nieskomplikowaną kompozycję z różnych elementów, które przykleiłam na gel medium. Pojawiło się kilka drewnianych listewek, gaza, kamyki i małe rozgwiazdy.


Po wyschnięciu zaczęłam malować pudełko. Posypywałam wybrane miejsca pigmentami w proszuku magical shakers od Lindy's Stamp Gang i spryskiwałam je wodą. Wykorzystałam trzy kolory: niebieski, różowy i czarny. Metodą suchego pędzla dodałam białe gesso. Te czynności powtarzałam do uzyskania najlepszego efektu. Jak widzicie na zdjęciach udało mi się uzyskać raczej jednolity kolor i podkreślenie elementów białym gesso.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

magical shaker Lindy's Stamp Gang Black Forest Black
magical shaker Lindy's Stamp Gang Bavarian Blue
magical shaker Lindy's Stamp Gang Oom Pah Pah Pink
gel medium Amsterdam
gesso białe 13arts
maska Tim Holtz set 10


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: