27 sierpnia 2018

WAKACJE Z MEDIAMI: PUDEŁKO NA SKARBY


Hej

Lato powoli się kończy, jednak chcę was zaprosić na jeszcze jedną inspirację z wakacyjnego cyklu. Zdecydowałam się przygotować jeszcze jedno pudełko, ale w zupełnie innym stylu. 

Sprawdźcie sami!

Już na wstępie wspomnę, że najwazniejszą rolę pełnią tutaj naturalne elementy, które użyłam jako dodatki, czyli liście jarzębiny, bursztyn, gałązki.


 Bazę pomalowałam białym gesso, dodałam mnóstwo spękań pastą Ranger a na koniec odbiłam motyw drewna za pomocą maski Tima Holtza. Nastęnie dodałam kolory. Ostatnio w sklepie pojawiły się nowe pigmenty w proszku, czyli magical shaker od Lindy's Stamp Gang. Różnią się od poprzednich, są intensywne i bardzo błyszczące, naprawdę piękne! 




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
gesso białe 13arts
magical shaker Cathedral Pines Green Lindy's Stamp Gang
magical shaker Cowabunga Copper Lindy's Stamp Gang
Mgiełka Ponderosa Pines Olive  Lindy's Stamp Gang
gel medium Amsterdam
pasta pękająca Ranger

DODATKI:
maska Tim Holtz set 10
Idea-Ology: Silver Keys
napisy Tim Holtz
klej Tacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: