14 sierpnia 2018

WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA


Z nostalgią powracam do wspomnień związanych z moim dzieciństwem i babcią, która zawsze odgrywała w moim życiu bardzo ważną rolę. Dlatego pozwoliłam sobie na sentymentalną podróż w przeszłość i oprawiłam zdjęcie na którym dumnie pozuję z babcią Helenką.

Bazą mojej pracy jest drewniana gwiazda, którą na początek pokryłam białym gessem. Kolejnym krokiem było nastemplowanie wzorów przy pomocy stempli i czarnego tuszu Archival. Jest to tusz, którego najczęściej używam w moich pracach. Jeden ze stempli, które wykorzystałam w moim projekcie to piękny damaskowy wzór 49 and Market Faded Damask


Kolorów mojej pracy nadały: pigment z zestawu Lindy's Stamp Gang Magicals "Victorian Bouquet" i mgiełki 13 arts Pastel Coral i Pearl Old Gold


Wzór, który możecie zauważyć w tle powstał dzięki pięknej masce Tima Holtza Flourish. W tego typu pracach często sięgam po tą właśnie maskę.


Tekturki pokryłam embossingiem na gorąco, który ostatnio stał się nieodłącznym elementem w ozdabianiu moich prac. Polecam pudry firmy Ranger, których duży wybór znajduje się w naszym sklepie. 


Na powyższym zbliżeniu widać jak ładnie prezentuje się puder do embossingu Ranger Gold


Papiery i die cutsy wykorzystane do stworzenia kompozycji to śliczna i dziewczęca kolekcja Amelia Rose nadal dostępna w Craft4You, ale uwaga już się kończy!




Brak komentarzy: