7 sierpnia 2018

WAKACYJNA SHADOW BOX CARD ZE STEMPLAMI DREAMERLAND CRAFTS


Witajcie Kochani:),
w poprzednim poście (TU) pokazałam zimową Shadow Box Card ze stemplami Dreamerland Crafts - teraz czas na jej wakacyjną wersję:). 





Wakacyjną wersję tego pudełeczka przygotowałam właściwie tak samo jak zimową kartkę:
papier kraftowy przycięłam do długości 28cm i do szerokości 11cm, a następnie zbigowałam:
najpierw 1cm-11cm-2,5cm-11cm-2,5cm.
Gdy bazę miałam gotową za pomocą tuszy Distress wykonałam tło lasu, na sam koniec zaś wkleiłam pokolorowane m.in. kredkami Distress Crayons stemple Dreamerland Crafts.








Pudełeczko można oczywiście złożyć i bez problemu wysłać w kopercie jak zwykła kartkę.






UŻYTE MATERIAŁY

STEMPLE:
stempel Chłopiec z dziewczynką na rowerze Dreamerland Crafts
stempel Dziewczynka na stosie drzew Dreamerland Crafts

TUSZE:

Brak komentarzy: