31 stycznia 2018

SKRZYDEŁKA...



Witajcie !!!
Niewielki albumik w słonecznych kolorach i z pięknymi skrzydełkami. 
Zobaczcie sami….


Taki trochę ponury czas u mnie. Pada ostatnio deszcz jest ciemno i ponuro. Po śniegu zostało wspomnienie... Postanowiłam zatem rozświetlic sobie i zrobiłam albumik w pięknych słonecznych kolorach. Z pomocą przyszła mi kolekcja Kaisercraft - Golden Grove. Korzystałam z bloczka papierów o wymiarze 16,4x16,4cm. Zawiera on także papier flokowany, pozłacany i karty z die-cut'ami. Bardzo przydatny przy ozdabianiu. Można także w tej kolekcji nabyc większe die-cut'y i ja skorzystałam z nich. Kartę przednią ozdobiłąm dodatkowo medium szklącym i pękającym. Oczywiście przemyciłam piękne metalowo-turkusowe skrzydełka. :)











WYKORZYSTANE MATERIAŁY:
PAPIERY:
bloczek papierów 5,6x5,6cal - Kaisercraft - Golden Growe

DODATKI:
die-cut - Kaisercraft - Golden Growe:Die-cut

MEDIA:
medium szklące - Crakle Accents
medium pękające - Glossy Accents

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam serdecznie :)






Brak komentarzy: