15 stycznia 2018

TRZY KARTKI Z MOTYWEM SERCA


Witam serdecznie!

Dzisiaj motywem przewodnim jest serce. Kartki odpowiednie na ślub, Walentynki, ale również dla Babci i Dziadka, dla Mamy i Taty. Pocięłam piękne papiery z kolekcji Mintay by Karola Witczak  "Celebration" i kartki robiły się same. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do tworzenia  pastelowych kartek i podzielicie mój zachwyt tą kolekcją, bo papiery Celebration sprawdzą się w różnych projektach.

Zapraszam też na tutorial pokazujący jak można zembossować motylka - pudrem Sticky i pigmentem.

Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!


Kartki powstały z papierów: Celebration 1Celebration 2Celebration 3 i Celebration 5, ozdobiłam je ręcznie zrobionymi kwiatami i listkami z papieru z kolekcji Sand Sea "Tangled" - 49 and Market.


Motylki - embossing na gorąco - stemple i wykrojniki - Butterflies, moje nowe odkrycie - puder do embossingu - Sticky, idealny do pigmentów i brokatów. Ja użyłam Shiny powder - Gold Pearl Light.
Środek motylków to kropki Enamel Accent - Caribbean Coast.


Tagi wykończyłam szerokimi nitami Aqua.


Serduszka na papierze transparentnym zembossowałam  na gorąco pudrem do embossingu - Super Fine White oraz tuszem Distress Clear używając nagrzewnicy.


Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.




Może przydatny okaże się mój tutorial na embossowanego motylka.
Zapraszam.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


DODATKI:

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
nitownica
nagrzewnica

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że karteczki spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)