29 stycznia 2018

ALBUM ZE SKRZYDŁAMI I KORALOWA KARTKA



Witam serdecznie!

Dzisiaj pastelowo, chociaż na tle surowego grafitu. Papiery Sand & Sea - 49 and Market zachwycają mnie od chwili, gdy po raz pierwszy wpadły w moje ręce. Mają piękne przydymione kolory, są grube, absolutnie idealne. 
Anielski album powstał dla mojej córki. Kartka to uzupełnienie kompletu. Koralowy i piękna, delikatna zieleń - przepięknie ze sobą korespondują, uzupełnieniem są ręcznie zrobione kwiaty.
Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!

Album powstał na gotowej bazie w kolorze grafitu. Okładkę poprzecierałam farbą - Ayeeda Paint Matte Coral. Skrzydła pomalowałam białym Gesso - Dina Wakley Ayeeda Paint METALLIC! Old Silver.
Skrzydła, kwiaty i tekturki przyklejałam na Amsterdam Heavy Gel Medium Matt.
Album i kartka powstały z papierów Sand SeaDown UnderSea CreaturesTangled,



Listki w obu projektach przetarłam zmieszaną Ayeeda Paint Matte Pea i Ecoline gold.



Tekturkę pomalowałam czarnym gesso Amsterdam Gesso Czarne i przetarłam Ayeeda Paint METALLIC! Old Silver








Karty albumu  stemplowałam -  Kaisercraft - Texture Clear Stamp i delikatnie ozdobiłam papierami.



Przetarcia zrobiłam farbą Ayeeda Paint Matte Coral


Tagi wykończone -  Nity szerokie - Grey.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:  Sand Sea:


DODATKI:

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
nitownica
nagrzewnica

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nie mam wątpliwości, że album spodoba się mojej córce.

Pozdrawiam serdecznie :)



Brak komentarzy: