12 stycznia 2018

ZIMOWE KARTKI


Hej,

Dziś wracam do was z dwiema podobnymi do siebie zimowymi kartkami. Przygotowałam je wykorzystując techniki mixed media. 

Jeśli jesteście ciekawi jak je wykonałam, to zapraszam na kurs!

Kartki wykonałam bazując na kolekcji Christmas Edition od  Kaisercraft, a dokładniej na papierach: CoalChristmas Melody, YuleRejoice. Jest to świąteczna kolekcja, jednak można z niej wyczarować mnóstwo prac o innej tematyce.



Aby uzyskać bardziej zimowy klimat dodałam kilka tekturkowych gałązek, szyszki oaz laski cynamonu. Wszystko pokryłam białym gesso 13arts, które jest idealnym uzupełnieniem.


Do pomalowania tła oraz zrobienia ornamentu wykorzystałam mgiełki i puder Lindy's Stamp Gang. Uwielbiam ich dwutonowe odcienie i opalizujący połysk, tak jak widać to w kolorze Sassy Saphire!


Poniżej możecie zobaczyć jak w prostych krokach wykonać mixed mediowe tło takich kartek.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Christmas Edition
Coal,
-  Christmas Melody, 
Yule,
Rejoice.


MEDIA:
gesso białe 13arts
mgiełka Lindy's Stamp Gang Sassy Saphire
mgiełka Lindy's Stamp Gang Steampunk Sepia
pudry magical powders Lindy's Stamp Gang zestaw Drink Me Silly
pasta strukturalna przezroczysta Ranger

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: