26 stycznia 2018

MIŁOŚĆ W MORSKIM KLIMACIE


Witajcie,

Nadal mamy tematykę związaną z serduszkami i miłością, jednak tym razem zdecydowałam się nawiązać do tego poprzez zdjęcie. Oprawiłam je mixed mediowym layoutem z elementami morskimi.

Zapraszam dalej!

Praca powstała na bazie pięknej morskiej kolekcji Sand & Sea 49 and Market. Do stworzenia tła wykorzystałam papier Beach This Way. Oprócz tego, użyłam też Sea Creatures oraz Down Under.


Do pomalowania tła i zrobienia kolorowych chlapań wykorzystałam pigmenty magicals Lindy's Stamp Gang Drink Me Silly oraz mgiełkę Delphinium Turquoise.



Niektóre elementy layoutu podkreśliłam czarnym cieńkopisem, wykonałam w ten sposób również obramowanie całości.


W tym projekcie użyłam też papierowe słomki, które pomalowałam czarnym gesso 13arts.



.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
49 and Market: Sand & Sea
-Sea Creatures
-Beach This Way
-Down Under

MEDIA:
gesso clear 13arts
gesso czarne 13arts
pigmenty magicals Lindy's Stamp Gang Drink Me Silly
mgiełka Lindy's Stamp Gang Delphinium Turquoise


INNE:
klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!


Brak komentarzy: