11 stycznia 2018

ZIMOWY DOMEK

Cześć!

Bardzo lubię oglądać świat zasypany śniegiem i co roku tworzę nowe przedmioty do mojego zimowego kąciku. Tym razem stworzyłam domek.

Zapraszam!




Bazę na domek wycięłam sama. Użyłam do tego papierów 49 and Market. Dzięki swojej grubości, a zatem i sztywności, idealnie nadają się do tworzenia obiektów trójwymiarowych do postawienia. Wykorzystałam kolekcję Vintage Artistry, która idealnie swoimi kolorami pasuje do klimatu zimy. W swojej pracy wykorzystałam papiery Seeds of Love, Tattered i Botanical Press. Idealny do klimatu zimy idealnie pasują ćwieki w kształcie gwiazek Idea-Ology Star Fasteners i emaliowane plakietki z numerami Idea-Ology Plaquettes Mini. Do tego użyłam sporo mediów, mających podkreślić zimowy klimat domku. 






Użyte materiały:

Kolekcja:
papier Tattered

Dodatki:

Media:
perły w płynie White Opal
perły w płynie Silver
perłu w płynie Robin's Egg

Pozdrawiam,




1 komentarz:

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Piękny domek! Wspaniale dobrane materiały. Mróz, aż się skrzy... Trochę mi przypomina mój rodzinny dom, nawet numer się zgadza. Tylko komina brakuje :)