3 stycznia 2018

ZATRZYMAĆ CHWILE...



Witajcie !!!
Nastał Nowy Rok ale dalej w pamięci mam piękne chwile przeżyte w ubiegłym 2017 roku. Chwile wśród przyjaciół, uśmiechów i beztroski. Czas zamknięty w LO.
Na końcu przedstawiam w jaki sposób otrzymać takie piękne kolorystycznie kwiaty.
Zobaczcie co wyczarowałam!


LO powstało na bazie kolekcji Kaisercraft - Lilac Whispera w szczególności papiery Echo i Illusion. Piękne wrzosowo-lavendowe odcienie nadają bardzo delikatny i wesoły nastrój.


Przy pomocy maski w motylki i gesso stworzyłam delikatną dekorację. 



Miałam problem z kwiatami nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego odcienia pasującego do mojego LO. I tu postanowiłam trochę zakombinować, przy pomocy pigmentów Lindy's Stamp Gang i białych kwiatów Garden Seed Cotton. Sposób w jaki to zrobiłam znajdziecie w małym tutorialu na końcu posta.




Sposób w jaki otrzymałam piękne kolory kwiatów.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
arkusz Kaisercraft - Lilac Whisper - Echo
arkusz Kaisercraft - Lilac Whisper - Illusion

DODATKI:
tasiemka Vintage Wrinkled - Lavender
kwiaty papierowe - Garden Seed Cotton

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I tak w pięknym nastroju wspominkowo-sentymentalnym chcę Wam życzyc
Wszystkiego Najlepszego w tym Nowym Roku.
By był wspaniały, szczęśliwy i uśmiechnięty !!!

Pozdrawiam serdecznie :)



Brak komentarzy: