2 lutego 2018

ART JOURNAL - NATURA


Witajcie,

Na dziś przygotowałam strony w art journalu, o którym trochę zapomniałam. Jednak warto było go wyciągnąć, bo forma ta daje mnóstwo możliwości. Moja praca mówi o pięknie natury, o tym, że należy je zauważać każdego dnia. Pojawiły się rośliny, ptaszki oraz motyle z ślicznymi skrzydełkami.

Zapraszam dalej!
Do wykonania wpisu wykorzystałam kolekcję Vintage Artistry od 49 and Market. Powycinałam elementy z papierów Ephemera Cut Outs oraz Flora and Fauna Cut Outs.


Bazę pokryłam białym gesso 13arts oraz naniosłam trochę pasty pękającej. Następnie dodałam koloru używając produktów Lindy's Stamp Gang - mgiełek: Steampunk Sepia, Ponderosa Pines Olive, Mad Hatter Mint, Dark Chocolate Truffle oraz fioletu z zestawu Victorian Bouquet.



Do ozdobienia stron wykorzystałam ćwieki Tima Hotza. Oprócz tego, dodałam czarną nitkę oraz tekturki w kształcie liści.




.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
49 and Market: Vintage Artistry
-Ephemera Cut Outs
Flora and Fauna Cut Outs

MEDIA:
gesso białe 13arts
pigment fioletowy - magicals Lindy's Stamp Gang Victorian Bouquet
mgiełka Lindy's Stamp Gang Steampunk Sepia


mgiełka Lindy's Stamp Gang  Dark Chocolate Truffle
mgiełka Lindy's Stamp Gang Ponderosa Pines Olive
mgiełka Lindy's Stamp Gang Mad Hatter Mint

INNE:
klej Tacky Glue
ćwieki Tim Hotz

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: