18 lipca 2017

WAKACYJNY ALBUM

Witam Was serdecznie!
Sezon wakacyjny w pełni. Okres wielu wyjazdów w egzotyczne miejsca, gdzie robimy wiele zdjęć by upamiętnić chwile relaksu.

W dzisiejszej inspiracji pokażę Wam bardzo egzotyczny album.

Ciekawi? Zapraszam dalej!

W pracy nad albumem wykorzystałam kolekcję Kaisercraft -Island Escape, a dokładnie te arkusze Bird Of Paradise, Driftwood, Kahakai, Ohana, Pink Hibiscus, Salty Seas.




Album zrobiłam od postaw używając beermaty. Okładkę stanowi arkusz Driftwood. Ozdobne kwiaty wycięłam z Pink Hibiscus, umieściłam je za pomocą kosteczek dystansujących 3D- 2mm, dodałam papierowe elementy z IslandEscape: Die-Cut oraz sizal.




Karty albumu ozdobiłam z kombinacji arkuszy Bird OfParadise, Driftwood, Ohana, Pink Hibiscus, Salty Seas. W cięciu bardzo pomocny jest trymer Marthy Stewart, natomiast w klejeniu klej Quick –DryingTacky Glue.












Wykorzystałam również ozdobne elementy z arkusza Salty Seas, Kahakai oraz Island Escape:Die-Cut.
Na koniec dodałam chlapania tuszem akrylowym SLASH! Turquoise.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY

NARZĘDZIA

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D – 2mm

MEDIA
tusz akrylowy SLASH! Turquoise

DODATKI
ozdobne elementy papierowe Island Escape: Die-Cut


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album Wam się podoba.
 Kolekcja Kaisercraft -Island Escapektórą szczerze polecam, rewelacyjnie sprawdzi się w wakacyjnych projektach.

Pozdrawiam serdecznie!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: