26 lipca 2017

MORSKI ALBUM

Witam serdecznie!

Lato w pełni! Zapewne wiele zdjęć z wakacyjnych wyjazdów już zrobionych… wiele zdjęć jeszcze do zrobienia, dlatego w dzisiejszej inspiracji zachęcam do tworzenia albumów.
Zrobiłam go w morskim klimacie!

Ciekawi? Zapraszam dalej!


W pracy nad albumem wykorzystałam nową kolekcję 49 and Market- Sand & Sea, a dokładnie te papiery Coral Reef, Down Under, In The Bluff, Sea Creatures, Sea World, Seafoam oraz Tangled.





Do wykonania okładki użyłam arkusza SeafoamPod kompozycję nałożyłam Gesso  Clear. Pokryłam nim również pocięte kawałki papieru, które pastarzyłam za pomocą Idea-Ology Paper Distresser. Warstwowe ułożenie uzyskałam za pomocą kwadracików dystansujących 2mm.
Papierowe elementy ozdobne wycięłam z arkusza Sea Creatures.


Chlapania zrobiłam używając Ecoline 801 Gold oraz mgiełki Starburst Bachelor Button Blue.
Elementem dekoracji jest metalowa zawieszka Idea- Ology : Metal Word Bands Life, którą przymocowałam do papieru ćwiekami Idea- Ology: Long Fasteners. Dodałam również sznurek, kawałek gazy i sizal. Mikrokulki przykleiłam za pomocą Glossy Accents.



Do ozdobienia kart albumu wykorzystałam arkusze Coral Reef, Down Under, In The Bluff, Sea Creatures, Sea World oraz Tangled. Precyzyjne cięcie zapewnia trymer MarthyStewart.










WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY

NARZĘDZIA
postarzacz papieru Idea-OlogyPaper Distresser

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D – 2mm

MEDIA
grunt akrylowy Gesso Clear
farba kryjąca Ecoline 801 Gold

DODATKI
zawieszki Idea- Ology : Metal WordBands Life

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Serdecznie polecam nową kolekcję papierów 49 and Market- Sand & Sea.
Wspaniale sprawdzi się w tworzeniu albumów i innych letnich projektów.

Pozdrawiam Was serdecznie! 




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Alicja pisze...

Śliczny album. Brakuje tylko zdjęć ale przecież jeszcze jest czas aby je zrobić. Pozdrawiam :-).

Ula pisze...

Dziękuje :) Oczywiście i na zdjęcia przyjdzie pora :) Pozdrawiam serdecznie:)

sanpiseth40 pisze...

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ผลบอลพรีเมียร์ลีก