4 lipca 2017

CZAS NA PIKNIK

Witam Was serdecznie!

Okres letni to czas kiedy spędzamy dużo czasu na powietrzu, to też czas dobrej zabawy i pikników.

W dzisiejszej inspiracji pokażę Wam bardzo letnie LO. Jest to moja inspiracja w temacie naszego wakacyjnego KONKURSU - CZAS NA PIKNIK.

Ciekawi? Zapraszam dalej!




W projekcie wykorzystałam kolekcję Kaisercraft - HightTea. Papier bazowy to Tea Time, pozostałe elementy wycięłam z arkuszy Schortcake oraz Cuppa.


Pod kompozycję nałożyłam białe gesso. Chlapania uzyskałam używając Ecoline 656 Forest Green oraz Ecoline 334 Scarlet.


Brzegi warstw pod zdjęciem postarzałam za pomocą Idea-Ology Paper Distresser i ułożyłam warstwowo używając kwadraciki dystansujące.


Dekorację stanowi  kwiat z zestawu Buttercream Paper Blooms, tasiemka Vintage Wrinkled Olive oraz drewniane elementy High Tea: Wooden Flourishes Tea Party.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Kaisercraft - Hight Tea

NARZĘDZIA
postarzacz papieru Idea-Ology PaperDistresser

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D – 2mm

MEDIA
grunt akrylowy Gesso Białe

DODATKI
tasiemka Vintage Wrinkled Olive
kwiaty Buttercream Paper Blooms


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że tym LO i kolekcją Hight Tea przeniosłam Was w letni klimat na dobre.

Pozdrawiam serdecznie!


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: